מארזי מתנה, מגזין YD1986

מארזי מתנה של אלכוהול – המתנה המושלמת לכל שמחה

YD1986 חושבת על ההנאה הגדולה של שותי הכהילים המשובחים ויודעת שהשמחה מתחילה עוד לפני הלגימה הראשונה, כשיודעים שהחבילה בדרך אליהם. בחנות האונליין המעולה אותם אנשי מקצוע משרתים כעת באינטרנט כל מי שנהנה כבר 40 שנה משירותיהם המקצועיים בחנות עצמה.

מי שרוצה להתפנק במשקה מעולה ובמותגים בלעדיים יודע שזהו המקום הטוב ביותר למצוא מארזי מתנה של אלכוהול של מותגים ייחודיים בזיכיון בלעדי ובמבחר גדול שמאתגר את כל חובבי המשקאות הטובים. אם אתם מחפשים מתנה יפה לעצמכם או למישהו שאתם מעריכים את הטעם הטוב שלו, זה המקום להפתיע אותו בחבילה מלאה כל טוב של משקאות שלא ימצא פה בדרך אחרת.

אין כמו חדוות המתנה

אין כמו לקנות מתנות ובעיקר אם מדובר במתנה לעצמכם. הדרך הטובה ביותר ליהנות ממשקאות מעולים באמת היא להתייחס אליהם בדרך הראויה ביותר ולהרכיב לעצמכם משלוח של בקבוקים משובחים במארז מתנה. הדרך הטובה להפתיע חברים היא גם להרכיב מארז מתנה ולחכות לטלפון הנרגש שלהם שמודה לכם. או טוב יותר: לחכות לתמונה שלהם כשהם פותחים את הארגז ומבינים שזימנתם להם מתנה שעומדת להימשך שעות רבות בזכות הבקבוקים הטובים. אבל כל זה אינו מספיק. בשנים האחרונות מתפתחת תופעה מצחיקה ומעוררת השתאות כיצד להאריך את ההנאה וגם להעניק השראה לאחרים. כשמדובר בהנחלת מסורת מובחרת אין לנו ספק שתרצו לנקוט כל אמצעי עכשווי כדי שיבינו בדיוק באיזו מסורת מכובדת מדובר. מה שיפה הוא להראות לכולם עד כמה תרבויות שנמשכות שנים רבות יכולות לרגש ולהסעיר כל אחד גם בימינו. את זה עושים רק בדרך אחת, מקסימה ופופולרית מאוד שנקראת אנבוקסינג ואם עושים את זה נכון גם אפשר להצחיק.

אנבוקסינג – המתנה שלא מפסיקה להצחיק

אז איך מחברים בין הטכנולוגיה העכשווית לבין תרבות שתייה טובה ומסורת בנות אלפי שנים? מצלמים את קבלת הארגז, את פתיחתו ואת העונג הברור מזיהוי הבקבוקים ומעלים ליוטיוב, ורצוי בערוץ מיוחד. לזה קוראים היום אנבוקסינג ויש תענוגות מעטים בחיים שהם מרגשים ומצחיקים כמו אנבוקסינג שהוא באמת בעל ערך מוסף או צפייה בסרטונים האלה. אם אתם יודעים להעביר לצופים שלכם את החשק והתשוקה למשקאות טובים, מספרים להם על מה שמחכה להם בכל לגימה וגם מצליחים ליצור בהם עניין להבין ולטעום, זה בדיוק מה שאתם יכולים להרוויח מכך. אז מה יוצא לכם מאנבוקסינג מתוקשר ומצולם? המון. קודם כל, ההנאה שלכם לזכור שוב ושוב את הפתיחה של הקופה ולזכור כמה חיכיתם לה והתרגשתם כשהגיעה. כמו כן, תצליחו להרחיב את קהילת חובבי המשקאות שאתם אוהבים ולמשוך אליכם עוד אנשים לחברותא. בימים של זום ושמיר מרחק קשה ליהנות בצוותא משתייהטובה ולכן כשאתם עושים את זה לפחות בערוץ היוטיוב או בפייסבוק שלכם אתם שוב לא לבד. אתם נהנים מאנשים נוספים ששותים אתכם בביתם ויכולות להיווצר אינטראקציות מצחיקות ונחמדות. זוהי בדיוק הסיבה ששותים, כדי לא להיות לבד וכדי מצוא חברים חדשים.

הסיפור חשוב לא פחות

זה נחמד לראות קופסה עם הלוגו שלנו מול המצלמה שלכם אבל אנחנו יודעים שאתם יודעים שיש סיפור מאחורי כל בקבוק. אנחנו מכירים את הסיפור שלא ידוע אם הוא אמיתי, על הברון רוטשילד שנשאל מהו היין הטוב ביותר ששתה, והוא ענה שזה היה יין אדום. כשהתבקש לתת יותר פרטים ענה שהוא לא זוכר את שמה של הנערה אבל שהיה בן עשרים. אנחנו הרי יודעים שלכל בקבוק יש שני סיפורים לפחות – סיפור היקב והמוצר והסיפור שלכם למה ואיך הגעתם לשתות ולהתאהב בו. זה מה שהאנשים רוצים לשמוע כשהם שומעים אתכם מדברים בגעגוע על רגעים יפים שבהם לגמתם בנרומאך כלשהו, חגגתם עם בירה פרוני או אסאהי , זכיתם לחוות כוסית הנסי, או שהיה לכם ערב מיוחד במינו עם בלוודר. לכל אלה יש סיפור ומלבד השתתפות בצפייה של אין ספור צופים, אתם יכולים לספר לכולם בדיוק מה מרגש אתכם, מתי התחלתם לגלות את ההנאה הזאת, מה זה עושה לכם ללגום משקה משובח ומה הרגשתם בפעם הראשונה שבה טעמתם את הטיפה הראשונה שנמזגה לכוס.

איך עושים את זה?

מתחילים בבדיקת התפריט של החנות שלנו ומתחילים לבדוק ולבחור מהמותגים שאתם רוצים וחייבים שיהיו לכם בבית כי נגמר המלאי. אם תספרו לצופים שלכם למה זה כל כך חיוני ובסיסי זה יהיה נהדר. גם סיפור טוב שמתקשר למשקה או משפט כמו "ככה אני אוהב לסיים ערב, עם בקבוק מילר", או שאבלי טוב הוא היין שעושה אותי נוסטלגית לאהבות ישנות", זה המון רגש שמתווסף לסיפור. זה בדיוק מה שמחבר את הצופים אליכם – ההבנה שמשקה טוב הוא לא מים או מיץ פירות אלא משקה שיש בו רבדים של נוסטלגיה, זיכרונות, מחשבות ורגשות. את כל אלה מעבירים כשפותחים את הנייר שעוטף את הבקבוק ושולפים אותו מהארגז, מלטפים את הצוואר והבטן המתעגלת ומקריאים את התווית כדי שיראו איזו דרך ארוכה הבקבוק עשה מהטרואר שלו ועד אליכם לארגז שמונח על השולחן.

הלגימה שאחרי האנבוקסינג

לאחר שפותחים את הארגז מגיע השלב הבא שאי אפשר בלעדיו. מזמינים מראש בני משפחה או חברים, אם זה אפשרי, או שמתייחסים לקהל שלכם כחברים לשתייה שלא תוותרו עליהם. פותחים בקבוק שאפשר לשתות כעת ומוזגים לכוס. מדברים עליו ומספרים על הריחות והניחוחות שלו, על הצבע המקסים ומדגימים אותו לעין המצלמה. לאחר הלגימה הראשונה מספרים גם עליה ואיך זה מרגיש הפעם. ספרו לצופים שלכם שלמרות ההקפדה על סטנדרטים איכותיים של אחידות עדיין לכל בקבוק יש אופי ואישיות משלו, וספרו לו על החבר החדש שהגיע אליכם הביתה ומיהו, לפי הטעם שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *